Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Blog journal du collège Saint-Joseph de Prades présentant les nouvelles des sorties, projets et de la vie de l'internat mixte

Record de Lleida

Record de Lleida
Record de Lleida
Record de Lleida

1.Com s'han passat els moments amb la familia?

S'han passat molt bé, hem passat súper bons moments

2.Tenia la mateixa edat que tu?

Si tenia la mateixa edat que jo.

3.Us heu entès bé pel caracter?

Sí, perquè té el mateix caràcter

4.Has teixit lligams amb la familia?

Sí perquè  la familia va ser molt amable!

5.Per què has participat a l'intercanvi?

Perquè el viatge em va interessar molt

6.T'han interessat les visites?

Si les visites m'han interessat molt.

7.Has menjat bé? Era diferent el menjar?

He menjat molt i molt bé

8.Has tingut un mal moment?

No només vaig passar bons moments.

9.Què has viscut de millor?

Quan vaig arribar a la família

10.Amb quins problemes t'has trobat?

No he trobat de problemes.

11.Què has pensat de la ciutat?

La ciutat és gran, amb un munt de botigues

12.Recordes una anècdota?

No precisament.

13.Quins sentiments tenies al marxar de Prada?

Tenia pressa d'arribar

14.Quins sentiments tenies al marxar de Lleida?

Em va ser difícil deixar Lleida

15.Quins records guardaràs d'aquest intercanvi?

M'agradaria mantenir un molt bon record d'aquell intercanvi

Retour à l'accueil
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article