Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Blog journal du collège Saint-Joseph de Prades présentant les nouvelles des sorties, projets et de la vie de l'internat mixte

Jocs en català dels 3era pels CP

Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP
Jocs en català dels 3era pels CP

La meva opinio sobre la vingunda dels CP era molt bé.

He presentat un joc de Carnestoltes amb mots a completar.

El joc és amb relacio amb Carnestoltes.

Aquest joc és molt facil. Als CP els ha agradat aquest joc . també

Els mots del meu jocs son:

Carnestoltes, xiulet, maquillatge, barret, confeti, disfressar.

Aquests alumnes tenen cinc a deu minuts per jugar; perque nosaltres hem fet molts jocs.

OUASSILA E. 3era 2

 

Divendres, hem fet jocs amb el C.P. .

Hem passat un bon moment.

Cada alumne de 3era ha preparat un joc i els alumes de C.P. ha jugat al joc.

Al final tothom eren molt decebuts de marxar. El temps va passar massa ràpid!!!!

El meu joc era trenca-closques amb intrùs. La regla del joc ès: hi ha una imatge global de Carnestoltes i al costat hi ha troços d'aquesta imatges amb també un intrùs.

Tots els alumnes de C.P. eran molt contents de guanyar al meu joc.

AMBRE V. 3era 1

 

He fet el joc por la classe de CP que se diu imatge incompleta. El joc es molt facil por los alumnes de CP. La regla del joc es : Hi ha una fotografia, i fragments de la fotografia, l'amune ha de posar els fragments sobre la fotografia.

Antoine G. 3era 2

 

Jo he presentat el joc titulat " memoria ".

Alguns alumnes han tingut més facilitats que d'altres.

El joc consisteix en barrejar les imatges del carnaval i posar-les al revés sobre la taula.

Han de trobar les imatges que son idéntiques.

Ells era contents de guanyar.

Quan  guanyaven, ells cridaven el seu professor per li dir que ells havien trobat les imatges idéntiques.

Margot B 3era 2

 

He presentat un joc que consisteix a trobar els mots en la graella i desprès endevinar la significacio dels mots en francès.

Els CP, no hen trobat bé els mots, tenien un poc de dificultat pero per trobar la significacio, no tenien dificultats. Hi ha un alumne que ha trobat la tecnica ja que els mots en la graella, son en negreta.

Camille GC 3era 1

 

El 6 de Mars hem acollit els CP, l'ambient estava molt bé, els CP eren molt simpatics. He presentat un joc de indentificacio, els alumnes no tenien dificultat per trobar la solucio tot els alumnes trobaven la solucio sense dificultat.

Delaunay Raphael 3era 2

                                

El divendres 6 de mars el CP han vingut a classe de tercera tenia un joc fiferent que habien crat sobre el carnaval.

El meu joc se diu Mot incomplet, consistia  a completar el mot que estava parcialment escrit sobre un paper. En un altre paper hi havien les lletres que faltaben. Els CP eran molt simpatics i agradables. Eren molt divertit.

Tichadou Camille 3era 1

 

Jo he presentat el joc del got amagat. L'objectiu d'aquest joc es de trobar imatges de Carnestoltes. Pero entre les imagtes hi ha altres illustracions, sense lligam amb carnaval. No hi hagut  dificultats. El joc es facil. La imatges era amagada sota el got. Barrejava els gots i calia trobar la bona imatge.

Ines ben-ali 3era 1

Retour à l'accueil
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article