Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Blog journal du collège Saint-Joseph de Prades présentant les nouvelles des sorties, projets et de la vie de l'internat mixte

Balanç de l'intercanvi amb Lleida per Ennola, Mandy i Sarah

Balanç de la fira

va haver roses i dolços, jocs de fusta que eren massa divertits

Balanç de l'intercanbi 

Dimecres

ens trobem amb els corresponents al palau dels reis majorca era massa bo. Llavors després de la visita vam trobar la vista de Perpinyà al.lucinant. 

Dijous 
Al matí vam anar a veure una peça de teatre . Els tres únics personatges Jaume i pare i la narradora. El fill Jaume va fer un parell de vegades fer parlar patates que es barellaven. De fet era massa divertit =)

Divendres 
vam veure un altre teatre interpretat per les classes del primaris eren jajaja massa bonic que era divertit. Estem de retorn a l'escola i ens quedem al pati

Sarah 
Lahrach 
5°2

Presentacio del meu corresponsal :

La meva corresponent se diu Julia ella té deu anys d'edat , els cabells son de color marró (és morena) i fa molt esport i practica voleibol. El seu pare se diu David, la seva mare se diu Mònica i la seva germana es diu Ingrid . També té una mascota : un gat molt vell.

Balanç de la Fira :

A la Fira catalana jo m'he divertit molt.

La majoria dels meus amics em van donar una rosa.
Al principi jo no tenia diners , però molta gent m'en va donar.  El vaig utilitzar també per comprar roses als meus amics.
Al final jo tenia deu roses.

Balanç de les sortides amb les correspondents :
No m'ha agradat massa la sortida de dimecres quan els corresponsals van arribar , però dijous i divendres me varen agradar molt més. 
Per contra no podia venir al pica - pica perquè vaig haver de prendre l'autobús per tornar a.
 casa meva.
                         Ennola 5ena 2

Qué saps del teu corresponsal ?

 

La meva corresponsal se diu Nuria ,es una noia molt senzilla. Ella és molt petita. Ella té els cabells de color marro. Ella té ulls de color marro també. Ella té metxes dins els cabells. Ella té un apartament molt bonic. La seua mascota és un tortuga petita. Ella té un germà gran. Té una wii blanca i una Ps3. Ella és molt agradable amb mi.

 

.Balanç de l'intercanvi:

 

Els corresponsals han arrivat el dimecres 25 al « palau dels Reis de mallorca » on ens hem retrobat junts per fer la visita del palau. Desprès d'acabar el visita, hem tornat a Prada amb bus. Els corresponsals han arribat dins les families. El dijous mati nosaltres vam anar al teatre per veure « La nit del bosc ».

A la tarda els fancesos fem pati.

El divendres mati nosaltres vam anar al Lido per veure « La Barca del Miquel». A la tarda nosalres hem fet «La Fira catalana». El vespre nosaltres hem fet el «pica-pica». Dissapte els corresponsals s'han quedat amb la familia.

 

.Balanç de la fira:

ella va començar a 13h30. Hi havia els jocs gegants. Els nens oferien roses a les noies. A la fira hi havia musica , una venda de pastissos y barbapapa. Hi havia un bon ambient amb els professors i els nens. M'encanta aquesta festa.

Retour à l'accueil
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article