Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Blog journal du collège Saint-Joseph de Prades présentant les nouvelles des sorties, projets et de la vie de l'internat mixte

Qui son els nostres corresponsals a Lleida?

CELINE:

La meva corresponsal se diu Sonia i té 14 anys, viu en un pis i la seva adreça és Passeig de Ronda, té 2 germans que se diuen Marta que té 19 anys i Sergi que té 26 anys. A la meva corresponsal no l'agrada llegir, l'agrada escoltar pop, l'agrada molt Justin Bierer i el seu actor preferit es Theo James. Sonia, el cap de setmana va a caminar amb amigues. Va de dilluns a divendres al cole i té les mateixes que nosaltres tenim, va 9 hores per dia al cole. La meva corresponsal fa els seus deures quan té ganes. Li agradaria anar a Holanda durants les vacances. La meva corresponsal celebra les festes de Nadal en familia pero prefereix celebrar els Reis d'Orient

OLIVIA:

La meva corresponent se dieu Ester i té 14 anys. Viu en una casa, a Partida Torres de Sanui 190, es molt gran i hi ha una piscina. Té dos germanes : Anna (20 anys) i Andrea (23 anys).

Els seus pares se diuen Pili i Benito. La seva mare és administrativa i el seu pare és un professor.

Hem anat al cole en cotxe.

Durant la tarda hem anat a fer compres. Desprès de sopar, Ester i jo hem escoltat mùsica. Al meu corresponent li agarda escolatar una mica de tot.

Ester ha anat de viatge a Londres i Amsterdam amb els seus pares.

NATHAN:

Se diu Iker té 14 anys vive 25 carrer de la mare de déu del pilar, Alcoltege 25660.

Té 1 germa que se diu Asier té 11 anys , els seu pare se diuen Javier i Noemï viu en un pis , el pare es camioner i la mare es cuinera. Els lleures del meu correspondant es la televisio i menjar , no te instrument, no llegeix res , les pel.licules preferides del meu correspondant son Star Wars i Bilbo Le Hobit , l'estil de musica de Iker es la Dupstep , els seu esport preferit es Messo no té actor i cantant favorit. Iker mira molt la televisio espanyola.

Té 6hores per dia i té 30 horas per setmana de curs , va al cole dilluns a divendres , no té assignatura preferrida .

No se que li agradaria fer mes tard, li agradaria viure a Madrid, li agradaria anar de viatge a Paris.

Celebra la feste de Nadal amb la familia , no fa el caga tio , la seva festa preferida és Nadal.

 

MAYEUL:

Se diu Ivo.

Té tretze anys.

La seva adreça es c/ Unio 14 1-3.

Té un germà, es diu Goran i té onze anys.

Els seus pares se diuen Zeliko i Rosa Maria.

Viu en un pis.

La seva casa es petit peró bonic.

Els seus pares són professors.

El meu corresponent toca la flauta.

Li agraden els llibres d'acció i els comics.

Els seus pel.licules preferides són : Ratatouille, Up, Toy Story i els westerns.

Su actor preferido es Charlie Chaplin, sus esportistespreferits són Michael Felps i Usain Bolt.

Durant el cap de setmana juga amb el seu germa i feu els seus deures.

Hi ha trenta-dos hores cada setmana, sis o set cada día.

Va al cole de dilluns a divendres.

Té moltes assignatures.

Les seves assignatures preferides son Mathemàtiques i Sciences.

Té les millors notes en totes les assignatures.

Fé els seus deures a classe por la tarde.

Li agradaria ser astraunauta.

Li agradaria viure i treballar a Alemanya.

Li agradaria anar a Casteil.

Celebra les festes de Nadal a casa.

No fa el caga Tio.

 

LALY:

Se diu Sheila.

Té 15 anys.

Vui Pel salvador jove gias, artesa de Lleida.

La germana se dui Sandra i ella té 20 anys.

La seva mare se diu Montse i el seu pare se diu Cesar.

Ella viu en una casa.

La seva casa es molt gran.

El seu pare es conductor i la seva mare es dentista.

La meva correspondant pratica de la danse Urbana.

La meva correspondant mirar el ordinador durant el cap de semana.

Té les millors notes en art plastica.

La seva festa preferida es el seu aniversari.

 

VALENTIN:

El meu corresponent se diu Fransesc Martinez

L'adreça del meu corresponent es Ramon Argils portal 482 nB

El meu corresponent té un germana que se diu Alba i ella téniu 20 anys

Els seu pares se diuen Sandra i Chesco

La professio de la seva mare es venedora i la pofessio de su pare es pages

No heun mirat la TV

no heun jugat a la PSP

No heun fet esport

Heun jugat a la PSP a GTA
El meu programa del divendres era al carrer major

El meu corresponent no fa esport

El meu corresponent no toca instrument

El meu corresponent no téne llibres

El meu corresponent no téne pelicules

El seu canal de televisio preferit es Disney chanels

El meu corresponent no té programa preferit

El meu corresponent té curs el dilluns,dimarts,dimecres,dijous i el divendres al mati

La seva assignatura preferit son les matematicas

Ell té les millors notes en matematicas

Els seus deures se fan a la tarda

La professio que li agraden es pages

Li agradaria viure en Fraga

Li agradaria anar a Italia

El meu corresponent agradaria anatz al canada

Celebra el nadal amb la familia

No fa el caga tio

No té festa preferida

 

LAETITIA:

El meu corresponent se diu Nuria.

Ella té 13 anys,

Viu a C/tamarit de llitera,

Té un germà que se diu Arnau i té 17 anys.

Els seus pares se diuen Antonieta i Lluis.

Ella i seus familia viuen en un pis.

La sava casa es petita ,te tres habitacions, dos lavabos, una cuina i un menjador.

El meu corresponent no practica cap esport,

El meu correponent fa dibuix i teatre

No toca instrumentel meu corresponent.

Li agraden els llibres d'aventures.

Les pel.licules preferides del meu corresponent son comedia i aventura.

Li agrada escoltar tot el tipus de musica

Els cantants, el actors , els esportistes... preferides del meu corresponent son Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Avril Lavigne... .

No mira la tele.

No té emissions preferides.

Va a L'Esplai , sortir amb amics durant el cap de setmana.

Té classe sis hores al dia, 30 hores a la setmana

De dilluns a divendres al mati.

Les seves assignatures preferides son Anglès, Informàtica, Matematiques i Alemany

 

 

Retour à l'accueil
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article